Najczęściej zadawane pytania
Instalacja i konfiguracja
- Czy osoba początkująca będzie w stanie samodzielnie zainstalować AIO-5 Lite?
Osoba początkująca może samodzielnie zainstalować AIO-5 Lite, podążając za instrukcją. Montaż wymaga podstawowych umiejętności i wiedzy z zakresu elektroniki i elektryki. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z nami lub ze specjalistą. - Czy podczas montażu AIO-5 ingeruję w elektronikę motocykla?
Montaż AIO-5 Play ogranicza się do podłączenia urządzenia do źródła zasilania, np. przez port USB zapalniczki. Wersja AIO-5 Lite wymaga bezpośredniego połączenia z akumulatorem oraz przeprowadzenia kabli do kamer. - Czy jednostka główna jest wypinana? Jak zapobiegać kradzieży?
Nie, AIO-5 jest montowane na stałe. Aby zapobiec kradzieży AIO-5 jest wyposażone w specjalne śruby antykradzieżowe, dodatkowo, kradzież jest utrudniona przez okablowanie zamontowane wewnątrz motocykla. - Jak połączyć pilot zdalnego sterowania?
W ustawieniach urządzenia przejdź do funkcji, wybierz opcje RC i włącz parowanie. Po naciśnięciu dowolnego przycisku na pilocie zostanie on sparowany. - Jak podłączyć BMW Wonder Wheel do AIO-5?
Aby podłączyć BMW Wonder Wheel z urządzeniem, należy wyposażyć się w specjalny adapter CGRC CAN. - Czy można obsługiwać ekran gdy noszę rękawiczki motocyklowe?
Tak, należy użyć specjalnych rękawiczek przystosowanych do ekranów dotykowych. - Czy można zasilać AIO-5 z przenośnej baterii?
Nie, urządzenie należy podłączyć do prądu stałego motocykla DC12-18V. - Jakiego rodzaju kartę SD mogę użyć w AIO-5 Lite?
Proszę używać karty klasy prędkości UHS-1 klasy 3 lub wyższej o pojemności od 8 do 256GB. - Czy można zainstalować AIO-5 bez kamer?
Dla wersji bez kamer zobacz AIO-5 PLAY. - Czy można go zainstalować na motocyklu o silnych wibracjach, tj. motocykl z silnikiem jednocylindrowym o dużym skoku?
Tak, mocowanie zawiera 3-osiowa konstrukcję pływającą która absorbuje wstrząsy i jest odporna na wibracje. UWAGA, w takim przypadku sprawdzaj regularnie motocykl pod kątem luźnych śrub. - Jakie telefony są wspierane przez AIO-5?
Telefony z systemem Android 11 lub nowszym i telefony z systemem iOS 13 lub nowszym.
Użytkowanie
- Jak uruchomić blokadę dotyku podczas deszczu?
Aby zapobiec niechcianym interakcjom z ekranem dotykowym spowodowanym przez krople deszczu, można aktywować blokadę dotyku. Aby to zrobić naciśnij i przytrzymaj guzik blokady (pierwszy od prawej na górze urządzenia.) - Czy mogę użytkować AIO-5 w deszczu?
Tak, AIO-5 Lite i AIO-5 Play mają kolejno certyfikaty wodoodporności IP67 i IP68, więc użytkowanie podczas deszczu nie stanowi problemu. - Jak połączyć smartfon z AIO-5?
Wybierz opcję CarLink na ekranie głównym AIO-5 lub klikając przycisk na górze urządzenia. Na dole wybierz system przez który chcesz się połączyć. (Apple CarPlay, Android Auto lub bluetooth.) Następnie w ustawieniach bluetooth znajdź urządzenie CHIGEE-XXXX o odpowiednim numerze wyświetlonym na ekranie AIO-5. - Czy AIO-5 przechowuje moje dane?
Nie, twoje dane są przetwarzane i przechowywane na twoim telefonie, AIO-5 Lite nie przechowuje żadnych danych o kontaktach ani lokalizacji. - Czy AIO-5 jest odporne na ekstremalne temperatury?
Temperatura pracy urządzenia to od -20°C do 70°C. - Czy mogę używać tylnej kamery jako lusterka tylnego?
Tylna kamera jest przydatnym elementem ale nie zastępuje lusterek. Prosimy o rozważne użytkowanie i zwracanie uwagę na całe otoczenie. - Czy mogę używać AIO-5 podczas jazdy?
Podczas jazdy nie odrywaj rąk od kierownicy ani wzroku od drogi.
Gwarancja i zwroty
- Jak długą gwarancje posiadają produkty kupione na chigee.pl?
Na wszystkie produkty dajemy 2 lata gwarancji. - Czy możliwa jest naprawa po gwarancji?
Oferujemy części zamienne, skontaktuj się z nami po więcej informacji. - W jakim czasie mogę dokonać zwrotu produktu?
14 dni od daty otrzymania przesyłki. - Czy produkty są wysyłane z Polski?
Tak, jesteśmy polskim oddziałem marki CHIGEE. Wszystkie produkty pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji i wysyłamy je z naszego polskiego magazynu. - Czy mogę kupić części zamienne?
Tak, części zamienne będą dostępne wkrótce. - Czy jeżeli uszkodziłem produkt podczas instalacji podlega on gwarancji?
Nie, gwarancje honorujemy tylko w przypadku wad fabrycznych, w przypadku uszkodzenia podczas niepoprawnej instalacji możesz zgłosić się do płatnej wymiany lub zakupu części zamiennych. - Czy jeżeli produkt został uszkodzony podczas wypadku podlega on gwarancji?
Nie, gwarancje honorujemy tylko w przypadku wad fabrycznych, w przypadku uszkodzenia podczas wypadku możesz zgłosić się do płatnej wymiany lub zakupu części zamiennych.
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skorzystaj z formularza kontaktowego poniżej lub napisz do nas na sklep@chigee.pl.
Formularz kontaktowy
Informacje o Sklepie
Biuro obsługi klienta
Obsługa zamówień: 56 649 49 16
Wsparcie techniczne: 505 300 205
Adres Sklepu: www.chigee.pl
Adres: ul. Mazowiecka 52-68, 87-100 Toruń (POLSKA)
Właściciel sklepu
BRAMOWE.pl Sp. z o. o.
ul. Mazowiecka 52-68, 87-100 Toruń (POLSKA)
Numer konta do wpłat: 26 1140 2088 0000 2801 4700 1001
Bank: mBank S.A.
NIP: 8792718489
Godziny otwarcia: PN-PT: 8-16
REGON: 385138094