FAQ (Najczęściej zadawane pytania)

Instalacja i Konfiguracja

Czy osoba początkująca będzie w stanie samodzielnie zainstalować AIO-5 Lite?

Tak, osoba początkująca może samodzielnie zainstalować AIO-5 Lite, sumiennie i dokładnie podążając za instrukcją montażu. Montaż wymaga podstawowych umiejętności i wiedzy z zakresu elektroniki i elektryki. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z nami lub ze znajdź zaufany serwis w twojej okolicy.

Czy podczas montażu AIO-5 ingeruję w elektronikę motocykla?

Montaż AIO-5 Play ogranicza się do podłączenia urządzenia do źródła zasilania, np. przez port USB zapalniczki. Wersja AIO-5 Lite wymaga bezpośredniego połączenia z akumulatorem oraz przeprowadzenia kabli do kamer.

Czy jednostka główna jest wypinana? Jak zapobiegać kradzieży?

Nie, AIO-5 jest montowane na stałe. Aby zapobiec kradzieży AIO-5 jest wyposażone w specjalne śruby antykradzieżowe, dodatkowo, kradzież jest utrudniona przez okablowanie zamontowane wewnątrz motocykla.

Jak połączyć pilot zdalnego sterowania?

W ustawieniach urządzenia przejdź do funkcji, wybierz opcje RC i włącz parowanie. Po naciśnięciu dowolnego przycisku na pilocie zostanie on sparowany.

Jak podłączyć BMW Wonder Wheel do AIO-5?

Aby podłączyć BMW Wonder Wheel z urządzeniem, należy wyposażyć się w specjalny adapter CGRC CAN.

Czy można obsługiwać ekran gdy noszę rękawiczki motocyklowe?

Tak, należy użyć specjalnych rękawiczek przystosowanych do ekranów dotykowych.

Czy można zasilać AIO-5 z przenośnej baterii?

Nie, urządzenie należy podłączyć do prądu stałego motocykla DC12-18V.

Jakiego rodzaju kartę pamięci (SD) mogę użyć w AIO-5 Lite?

Proszę używać karty microSD klasy prędkości UHS-1 klasy 3 lub wyższej o pojemności od 8 do 256GB.

Czy można zainstalować AIO-5 bez kamer?

Dla wersji bez kamer zobacz AIO-5 PLAY.

Czy można go zainstalować na motocyklu o silnych wibracjach, tj. motocykl z silnikiem jednocylindrowym o dużym skoku?

Tak, mocowanie zawiera 3-osiową konstrukcję pływającą która absorbuje wstrząsy i jest odporna na wibracje. UWAGA, w takim przypadku sprawdzaj regularnie motocykl pod kątem luźnych śrub.

Jakie telefony są wspierane przez AIO-5?

Telefony z systemem Android 11 lub nowszym i telefony z systemem iOS 13 lub nowszym.

Użytkowanie

Jak uruchomić blokadę dotyku podczas deszczu?

Aby zapobiec niechcianym interakcjom z ekranem dotykowym spowodowanym przez krople deszczu, można aktywować blokadę dotyku. Aby to zrobić naciśnij i przytrzymaj guzik blokady (pierwszy od prawej na górze urządzenia).

Czy mogę użytkować AIO-5 w deszczu?

Tak, AIO-5 Lite i AIO-5 Play mają kolejno certyfikaty wodoodporności IP67 i IP68, więc użytkowanie podczas deszczu nie stanowi problemu.

Jak połączyć smartfon z AIO-5?

Wybierz opcję CarLink na ekranie głównym AIO-5 lub klikając przycisk na górze urządzenia. Na dole wybierz system przez który chcesz się połączyć. (Apple CarPlay, Android Auto lub bluetooth.) Następnie w ustawieniach bluetooth znajdź urządzenie CHIGEE-XXXX o odpowiednim numerze wyświetlonym na ekranie AIO-5.

Czy AIO-5 przechowuje moje dane?

Nie, twoje dane są przetwarzane i przechowywane na twoim telefonie, AIO-5 Lite nie przechowuje żadnych danych o kontaktach ani lokalizacji.

Czy AIO-5 jest odporne na ekstremalne temperatury?

Temperatura pracy urządzenia to od -20°C do 70°C.

Czy mogę używać tylnej kamery jako lusterka tylnego?

Tylna kamera jest przydatnym elementem ale nie zastępuje lusterek. Prosimy o rozważne użytkowanie i zwracanie uwagę na całe otoczenie.

Czy mogę używać AIO-5 podczas jazdy?

Podczas jazdy nie odrywaj rąk od kierownicy ani wzroku od drogi.

Gwarancja i Zwroty

Jak długą gwarancję posiadają produkty kupione na chigee.pl?

Na wszystkie produkty dajemy 2 lata gwarancji.

Czy możliwa jest naprawa po gwarancji?

Oferujemy części zamienne, skontaktuj się z nami po więcej informacji.

W jakim czasie mogę dokonać zwrotu produktu?

14 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkt musi być w oryginalnym opakowaniu, i nie mógł być używany. Zwracając produkt zwróć wszystkie akcesoria.

Czy produkty są wysyłane z Polski?

Tak, jesteśmy polskim oddziałem marki CHIGEE. Wszystkie produkty pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji i wysyłamy je z naszego polskiego magazynu.

Czy mogę kupić części zamienne?

Tak, mamy części zamienne, skontaktuj się z nami po więcej informacji.

Czy jeżeli uszkodziłem produkt podczas instalacji podlega on gwarancji?

Nie, gwarancje honorujemy tylko w przypadku wad fabrycznych, w przypadku uszkodzenia podczas niepoprawnej instalacji możesz zgłosić się do płatnej wymiany lub zakupu części zamiennych.

Czy jeżeli produkt został uszkodzony podczas wypadku podlega on gwarancji?

Nie, gwarancje honorujemy tylko w przypadku wad fabrycznych, w przypadku uszkodzenia podczas wypadku możesz zgłosić się do płatnej wymiany lub zakupu części zamiennych.

 

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skorzystaj z formularza kontaktowego poniżej lub napisz do nas na sklep@chigee.pl.